Kursus i ledelse og kommunikation

Sådan styrker du din lederkommunikation

Er du leder i en organisation eller virksomhed, og ønsker du at styrke den måde, hvorpå du kommunikerer? Lederkommunikation er en vigtig faktor, når det gælder en virksomheds succes. Det gælder både, når store strategiske beslutninger skal implementeres, men også i dagligdagen, hvor det har betydning for kulturen, trivslen og medarbejdernes performance.

Tag på et kursus i ledelse og kommunikation med Sebastian Nybo. Sebastian Nybo har mange års erfaring med at facilitere og afholde kurser inden for ledelseskommunikation. Kurserne henvender sig til ledere på alle niveauer. Nederst på siden finder du et overblik over alle vores tilbud inden for kommunikation og ledelse.

Ledelse i praksis

Optimal lederkommunikation

Der er for mange virksomheder et stort potentiale i at optimere de kommunikative kompetencer. Som leder er du rollemodel for dine medarbejdere – dén der går forrest, sætter retningen og opsætter mål. En stor del af dit arbejde afhænger af din evne til at kommunikere. Det gælder både internt såvel som eksternt. For ledere er kommunikation et af de vigtigste områder, da gode kommunikationsevner både har betydning for virksomhedens og din egen succes som leder.

Man kan betragte det således, at ledelse handler om at skabe resultater gennem mennesker. Og hvordan gør man det? Den primære metode til at påvirke andre mennesker er gennem kommunikation, og derfor er netop ledelseskommunikation altafgørende.

Få effektive redskaber inden for ledelse og kommunikation

Med et kursus i ledelse og kommunikation får du indsigt i ny viden inden for emnet kombineret med praktiske øvelser, som du vil kunne omsætte til konkrete kommunikationsværktøjer. Klik ind på de enkelte kurser herunder for at læse nærmere og booke. Du er altid velkommen til at kontakte os, hvis du har spørgsmål.

Foredrag

Effektiv konflikthåndtering

Sådan håndterer du besværlige personer

High Performance kultur

Kunsten at skabe excellente resultater igen og igen og igen

High Performance Team

Dynamisk Teamledelse - nøglen til både lønsomhed og trivsel

Optimal kommunikation

Det er ikke det du siger – det er måden, du siger det på!

Kurser

Følelsesmæssig intelligens

Når relationer er vigtige for samarbejdet

High performance gennem teambuilding

Optimer teamsamarbejdet og skab både trivsel og topresultater

Konfliktfri ledelse

Sådan opnår du effektiv konflikthåndtering i ledelse

Optimal lederkommunikation

Sådan får du sagt det, du mener

Præsentationsteknik

Sådan brænder du igennem med dit budskab

Sådan håndterer du besværlige personer

Konkret og praktisk guide til at tackle konflikter

Ultimativ præsentationsteknik

Gennemslagskraft på konferenceniveau

Rådgivning

Klimaanalyse – psykisk arbejdsmiljø

Få et klart billede af de faktiske forhold

Organisationsudvikling og implementering

Succesfuld forandring i organisationen

TICS – Brand building

Total Image Control System skaber overblik